adoihhh,just now kakak aku hampir cekup aku buat blog.
u must be thinking,so what?
the prob is,I don't want her to know that I have a blog~
nnt dia sebok2 tease aku.
uh,I hate it when she does that.
>.<
aku pon dgn hanya memikirkn ttg pride aku,
cpt2 aku cover comp nih
dgn bdn aku yg gendut bak kata my mom. XD
flashback
me: [update blog]
my sis: ade citer best? -jenguk2-
me: [cover comp as if my life depends on it] eh,jgn tgk!
my sis: huh? -curious-
me: uhh..nothing except for the fact that GD ikut jejak langkah JYP,ikat org kat katil.
[adoi..hancusssss]
my sis: -curious but whatever-
ye,begitu intense nye pada waktu itu.ahaha.lame,I noe.
a message to my sis.
[in case if she successfully found out]
oh,kakak ku yg comel& bijak.
if u're reading this(&the blog),
I beg u not to tease me about it.
like how u did when u found out about
Yxxxxxx and my Sxxxxx acc~
it's killing me when u did that!
if u found out,then u buat x tau je la ye.
kasihanilah adikmu yg lame ni.
thank.you.
end of my epic lameness.
No comments:
Post a Comment