oooh,ooh!esh beli kucing baru~kucing baru~ ceh..excited la tuh.ngehee...comel2 kucing tuh,esh oooiiiiii.ko jgn dekat sgt ngan kucing tuh,nnt jadi arwah.kidding only.hehe.
aku nih skang rajin plak baca blog org.my myspace&facebook b'habok oredi. >.<
so, I got a message,dunno la boleh dpercayai ke tdk ye~
a mssg 'bout PMR result coming out on the 20th.
but when I checked the official Ministry of Education website,
there's no news about it.
>.<
oho,PMR results is coming out soon enough
to make people like me..
pee in the pants.
urghh..
Ya Allah Ya Tuhanku,
aku mohon..bantulah aku & rkn seperjuanganku
mendptkn 8A.
amin..
oh,aku dh doa byk2 kat dpn Kaabah.
semoga doa aku ditunaikan
oleh si Dia.
adoihhh...kecut perot aku.
T.T
next story,
esh asked me to upload the vid I talked about.
ahaha,sabar esh..
bila smpai masanya,
opah upload ye,cucuku sayang.
^^
kjam!
ReplyDeletethats was a msg from me larr sis...
a msg that we all doesnt even know if thats true or not!
huh..
kjam, U ckp a msg yg bleh dprcayai or tdak!
wawawawa...
kjam.....
mrajuk...